°C
      2024 04 19 Penktadienis

      Indija įveda sugriežtintas taisykles socialinės žiniasklaidos įmonėms

      Nuotrauka: Yahoo News Malaysia nuotr.

      2021-02-26 14:00:00

      Indijos vyriausybė paskelbė naujus reglamentus socialinės žiniasklaidos milžinams, kurie priimti kaip kampanijos, kuria siekiama kovoti su šių bendrovių „dvigubais standartais“ šalinant tariamai netinkamą turinį, dalis. Naujausi nurodymai įsigalios jau po trijų mėnesių.

      Naujai priimtas sprendimas turės milžiniškos įtakos socialinės žiniasklaidos įmonėms, srautinio vaizdo siuntimo (angl. streaming)  platformoms ir internetinėms naujienų svetainėms. Iš jų bus reikalaujama, kad šios pašalintų turinį per 24 valandas nuo skundo pateikimo.

      Įmonės taip pat bus teisiškai įpareigotos teikti informaciją Indijos teismų sistemai ar šalies vyriausybei apie kenksmingų „Twitter“ įrašų kilmę, jeigu jų bus prašoma tai padaryti.

      Teisės aktus vyriausybė pateikė po to, kai praėjusį mėnesį Naujojo Delio Raudoname forte įsiplieskė smurtas. Ūkininkai protestavo prieš žemės ūkio reformas šalyje. Nors „Twitter“ iš pradžių vykdė vyriausybės prašymus blokuoti žiauriu turiniu besidalinančių vartotojų paskyras bei pašalinti įrašus, kuriuose minimos demonstracijos, vėliau „Twitter“ atstovai persigalvojo ir atkūrė paskyras.

      Šis atšaukimas sukėlė gilų šalies informacinių technologijų ministro Ravi Shankaro Prasado pasipiktinimą. Jis apkaltino „Twitter“ „dvigubais standartais“ ir palygino bendrovės reakciją į tokį elgesį su JAV Kapitolijaus įvykiais sausio mėnesį, dvi savaites prieš tai, kai Indijos policija ir ūkininkai susirėmė Raudonajame forte, Naujajame Delyje.


      Kartu su pakeitimais, kuriuos įmonės turės atlikti savo vidaus politikoje, Indijoje veikiančios socialinės žiniasklaidos bendrovės dabar turės paskirti vyriausiąjį pareigūną, atsakingą už programos įgyvendinimo priežiūrą ir pareigūną, atsakingą už žalos atlyginimą. Pasak valdžios, jie turės įsikurti Indijoje ir nagrinėti šalyje pareikštus skundus.

      „Facebook“ ir „Twitter“ nekomentavo naujojo teisės akto ir nenurodė, ar žada laikytis keliamų reikalavimų.

      Skaityti komentarus