°C
      2020 08 09 Sekmadienis

      „Facebook“ rinkos vertė per dvi dienas nukrito 60 mlrd. dolerių, kai „Starbucks“ ir „PepsiCo“ nusprendė nesireklamuoti socialiniame tinkle

      Nuotrauka: Business insider nuotr.

      2020-07-03 08:00:00

      Pirmadienį ryte „Facebook“ akcijos nukrito apytiksliai 1 proc. po to, kai vis daugiau įmonių ėmė jungtis prie socialinių tinklų boikoto. Besitęsiantis akcijų kritimas penktadienį nukrito dar 8,3 proc.

      Šis stiprus akcijų kritimas lėmė tai, jog „Facebook“ rinkos vertė nukrito apytiksliai 60 mlrd. JAV dolerių.

      Tokios didelės kompanijos kaip „Starbucks“, „PepsiCo“, „Coca-Cola“, „Diageo“, „Unilever“ ir „Verizon“ nesireklamavo „Facebook“ platformoje, o kai kuriais atvejais ir kitose socialiniuose tinkluose. Keletas aukšto rango įmonės vadovų kreipėsi į socialinių tinklų gigantą teigdami, kad šis turėtų labiau kovoti su neteisinga informacija, pasklidusia platformoje bei neapykantą kurstančiomis kalbomis.

      „Facebook“ atsakas buvo pateiktas taisyklių formatu. Jis teigė, jog planuoja žymėti reklamas, kurios aptaria balsavimą tam, kad lankytojai gautų teisingą informaciją, blokuoti dar daugiau vartotojų, kurie skleidžia neapykantą kurstančią kalbą ir žymėti politinius veikėjus, kurie pažeidė tinklo standartus „newsworthy“ (liet. „žinios patikimos“) ženklu tam, kad būtų aišku, kodėl jų anketos nebuvo užblokuotos.

      „BMO Capital Markets“ analitikas D. Salmon teigė, jog tikėtina, kad boikotas didelės žalos „Facebook“ pelnui neatneš, nes šiame socialiniame tinkle reklamuojasi daugiau nei 8 mln. Įmonių ar jo vartotojų.

      Jis pridūrė, jog didesnis finansinis spaudimas galėtų paskatinti „Facebook“ ateinančiais metais investuoti į saugumą ir apsaugą.  

      Skaityti komentarus