°C
      2018 08 22 Trečiadienis

      Asmeninė trenerė Inga Žuolytė: „Sėkmė tinginių neaplanko“

      Nuotrauka: Asmeninis archyvas

      2018-03-09 11:00:00
      2018-03-09 11:00:00

      23 metų merginą „Instagram“ tinkle seka beveik 63 tūkstančiai žmonių

      Inga Žuolytė šiuo metu džiaugiasi sėkme profesiniame gyvenime. 23 metų mergina yra asmeninė sporto trenerė, drabužių linijos „INZO“ įkūrėja, o „Youtube“ kanale įkelti vaizdo įrašai iš viso sulaukė beveik 1.5 milijono peržiūrų.

      Asmenine trenere šiuo metu dirbanti I. Žuolytė dažnai treniruočių metu susiduria su klaidingu pradedančiųjų sportuoti žmonių požiūriu. „Jie galvoja, jog kuo dažniau ir ilgiau sportuos, tuo greičiau pamatys rezultatus. Pamiršta, kad subalansuota mityba ir poilsis yra svarbiau nei sportas. Jei nori pasiekti ilgalaikį rezultatą, privalai turėti kantrybės ir skirti tam laiko“,- atskleidė vilnietė.

      Pasak asmeninės trenerės, žmogus turi išlaikyti balansą, reguliarumą ir sveiką protą. „Sveikas gyvenimo būdas yra naudingas tuo, jog atsiranda puiki savijauta, gera nuotaika, žvalumas, lengvumo jausmas, aukštesnis produktyvumo ir darbingumo lygis“,- apie naudą kalbėjo I. Žuolytė.

      Valios išbandymas

      I. Žuolytė pirmą kartą Lietuvos bikinio fitneso čempionate dalyvavo 2015 metais. Jaunos merginos debiutas buvo itin sėkmingas – sportininkė užėmė 6 vietą. Vis dėlto, pasiruošimo metu lengva nebuvo. „Sunkios treniruotės ir alinanti dieta. Besiruošdamas jautiesi kaip daržovė. Galvoji, kodėl tai darai, tačiau tas jausmas užlipus ant scenos dažniausiai atperka visas kančias“,- didžiausius sunkumus įvardijo sportininkė.

      Pasak I. Žuolytės, dalyvavimas tokiose varžybose reikalauja daug valios, noro ir atsidavimo. „Nenoriu vaidinti didvyrės ir sakyti, kaip tai yra sunku bei sumažinti norą tiems, kurie ruošiasi varžyboms ir yra tam pasiryžę. Tai yra tikrai sunkus etapas, tačiau kiekvieno mūsų pasirinkimas“,- pasakojo vilnietė. 

      Socialinių tinklų perspektyvos

      I.Žuolytė socialiniuose tinkluose turi didelę sekėjų armiją. 23 metų merginą „Instagram“ tinkle seka beveik 63 tūkstančiai žmonių, o „Youtube“ kanale beveik 14 tūkstančių. Vilnietė pripažįsta, jog šiais laikais tokios platformos yra tiek pat svarbios kaip ir reklaminiai šaltiniai. „Šiuose kanaluose galima daryti viską – sužinoti naujienas, surasti reikiamus žmones, pirkti ar parduoti. Taip pat gali labai greitai, tiesiog viena žinute informuoti šimtus savo draugų ar pažįstamų“,- kalbėjo trenerė.

      23 metų merginai šios platformos itin padeda profesinėje veikloje. „Tai visai neplanuotai tapo tiesioginiu mano pajamų šaltiniu bendradarbiaujant su įvairiomis įmonėmis. Taip pat man yra kur kas lengviau parduoti savo kuriamus drabužius ar trenerės paslaugas“,- privalumus įvardijo I. Žuolytė.

      Pasak merginos, realu, jog šių platformų svarba ateityje didės, tačiau gyvenime viskas sukasi ratu ir grįžta vėl į pradinį tašką. „Neatmetu galimybės, jog vėliau nutiks taip, jog vėl sugrįšime prie pirminių informacijos šaltinių. Nemanau, kad socialiniai tinklai yra amžinas dalykas“,- svarstė vilnietė.

      Sunkus darbas – raktas į sėkmę

      Jaunai vilnietei dažnai tenka atsakyti į klausimą, kaip pavyksta suderinti visas savo veiklas ir darbus. Vis dėlto, veiklią merginą tokiu atveju gelbsti laiko planavimas. „Man nepatinka, jog pati susikūriau įvaizdį, kad labai daug visko darau ir kaip tai galiu suspėti. Labai kruopščiai planuoju savo laiką. Esu nusistačiusi tam tikras ribas – kiek galiu per dieną priimti klienčių, kiek turiu nueiti dienų per savaitę į sporto salę, kiek laiko skirti vienam ar kitam darbui“,- atskleidė I. Žuolytė.

      Jauną merginą siekti savų tikslų labiausiai motyvuoja bendras suvokimas. „Jei nori kažko gyvenime pasiekti, uždirbti ar turėti, tai reikia sunkiai dirbti. Sėkmė tinginių neaplanko. O tikimybė, jog laimėsiu milijoną loterijoje yra lygi beveik nuliui“,- teigė I. Žuolytė.

       

      Skaityti komentarus