°C
      2021 12 02 Ketvirtadienis

      Septyni pasąmonės dėsniai

      Nuotrauka: Pixabay.com nuotr.

      2021-10-23 21:00:00

      Ledkalnis iš pirmo žvilgsnio atrodo kaip nekenksmingas ledo luitas virš vandens. Tačiau kartą toks nekenksmingas ledo luitas sunaikino „Titaniką“. Nes visas ledkalnio pavojus yra po vandeniu, kur yra didžioji jo masės dalis. Tą patį galima pasakyti apie mūsų pasąmonę. Tai, ką žinome apie save, ką esame įpratę jausti, ką manome, yra tik ledkalnio viršūnė. Ir, pasak psichologų, mūsų gyvenimą valdo pasąmonė, ji lemia mūsų pasirinkimus. Ir apskritai mūsų likimas priklauso nuo mūsų pasąmonės nuostatų.

      Pavyzdžiui, gerai žinoma „celibato karūna“, kurią naikindami ne vienas magijos ir ezoterikos srities sukčius jau susikrovė turtus, tėra neigiama pasąmonės nuostata, dažniausiai ateinanti iš vaikystės. Labiausiai tikėtina, kad vaikas, matydamas neharmoningus mamos ir tėvo santykius, suaugęs nesąmoningai pasirinko vienatvę.

      Neužtenka žinoti apie galingą pasąmonės galią, reikia išmokti ją valdyti! Senovės žmonės, sužinoję apie vėjo galią, išrado malūną. Tą patį galima padaryti ir su mūsų pasąmone: supratę jos veikimo principą, galite išmokti ją valdyti. Taigi yra septyni pasąmonės dėsniai:

      • Pakeitimo dėsnis;
      • Atsipalaidavimo dėsnis;
      • Pasąmonės aktyvumo dėsnis;
      • Praktikos ir kartojimo dėsnis;
      • Atleidimo dėsnis;
      • Dualumo dėsnis;
      • Augimo dėsnis.

      Pabandykime atidžiau pažvelgti į šiuos pasąmonės dėsnius ir suprasti, kaip jie veikia. Raktai nuo mūsų pasąmonės spynų yra įrankis, padedantis pakeisti ne tik save, bet ir aplinkinį pasaulį. Egzistuoja nuomonė, kad pasaulį matome per savo pasąmonės prizmę, ir pakanka tik pakeisti savyje esančias tendencijas ir polinkius, ir aplinkinis pasaulis stebuklingai pasikeis. Na, pabandykime tai patikrinti pagal asmeninę patirtį. Taigi, septyni dėsniai, pagal kuriuos gyvena ir veikia mūsų pasąmonė.

      Pakeitimo dėsnis

      Šis dėsnis rodo, kad mes negalime nustoti galvoti apie kažką tik todėl, kad nenorime apie tai galvoti. Iš karto į galvą šauna vienas psichologinis žaismingas triukas: žmogaus prašoma negalvoti, pavyzdžiui, apie rožinį dramblį. Žinoma, vienintelis dalykas, apie kurį žmogus pagalvos, yra rožinis dramblys.

      Pakeitimo dėsnis mums sako, kad norėdami nustoti galvoti apie kažką, turite savo dėmesį nukreipti į kažką kitą. Gamta nemėgsta tuštumos, o norint atsikratyti neigiamų minčių, reikia išmokti mąstyti pozityviai.

      Atsipalaidavimo dėsnis

      Norint dirbti su savo pasąmone, būtina atsipalaiduoti arba, paprasčiau tariant, pasiekti meditacijos būseną. Norint, kad teigiamos nuostatos ir mintys būtų įsisavintos, svarbu su jomis dirbti atsipalaidavus.

      Norėdami susikoncentruoti į bet ką, pirmiausia turite atsipalaiduoti. Taigi antrasis dėsnis papildo pirmąjį, tiksliau, yra jo pagrindas.

      Pasąmonės aktyvumo dėsnis

      Svarbu suprasti, kad mūsų protas visada yra aktyvus. Mūsų protas visada mokosi. Ir tik mūsų pasirinkimas, kuo jį maitinti. Jei skaitome naudingą knygą ar klausomės klasikinės muzikos, tai mūsų pasąmonė sugeria ir tai tampa mūsų dalimi. Jei žiūrime muilo operą, kovojame su kuo nors ar susikoncentruojame į ką nors neigiamo, mūsų pasąmonė taip pat tai sugeria.

      Kaip minėta aukščiau, mūsų pasąmonėje esanti informacija lemia mūsų ateitį. Taigi kiekvieną minutę kuriame savo ateitį, įdėdami informaciją į pasąmonę.

      Praktikos ir pasikartojimo dėsnis

      Yra geras posakis: „Jei žmogui tūkstantį kartų pasakys, kad jis kiaulė, jis sukriuksės“. Ši taisyklė veikia su mūsų pasąmone, tik daug stipriau. Psichiatrijoje yra tokia liga kaip „hipochondrija“, kitaip tariant, padidėjęs nerimas dėl savo sveikatos. Toks ligonis gali įteigti sau bet ką – nuo peršalimo iki vėžinių navikų, o medicinoje yra daug to pavyzdžių.

      Ir tai yra ryški praktikos ir pasikartojimo dėsnio iliustracija. Hipochondrikai gali savaitėmis nerimauti dėl savo sveikatos, įtarinėdami, kad serga viena ar kita liga ir (o, stebuklas!) ši liga iš tiesų prasideda. Taip veikia pasąmonė.

      Prancūzų psichologas ir vaistininkas Émile'as Couet sugalvojo unikalų bet kokios ligos gydymo būdą. Ir tai yra prieinama visiems. Parduodamas vaistus savo pacientams vaistinėje, Emile Couet perduodavo tokią meditacijos praktiką: kiekvieną kartą vos prabudęs ir prieš miegą pacientas turėjo dvidešimt kartų ištarti frazę: „Kiekvieną dieną jaučiuosi vis geriau ir geriau“. Kitas vertimo iš prancūzų kalbos variantas: „Kiekvieną dieną man visokeriopai vis geriau ir geriau“. Galima daryti prielaidą, kad pirmasis variantas labiau tinka ligoms gydyti, tačiau antrasis variantas - perprogramuoti savo asmenybę, atsikratyti žalingų įpročių, blogų charakterio savybių ir pan.

      Pakartojimų skaičiavimui Emile Couet rekomendavo naudoti dvidešimties mazgų virvę. Tačiau tam tinka ir paprasti rožinio karoliukai, o jei jų nėra, galite tiesiog sulenkti pirštus. Ir įdomiausia, kad metodas tikrai veikė, o tai patvirtina šimtai dėkingų Emile Coue pacientų atsiliepimų. Ir šiandien jo technika plačiai naudojama psichologijoje.

      Atleidimo dėsnis

      Atleidimas yra stipriausia iš visų pergalių. Tas, kuris sugebėjo atleisti, yra stipresnis už karį, laimėjusį tūkstantį mūšių. Mūsų patiriamos nuoskaudos pirmiausia kenkia mums patiems. Medicinoje jau seniai pripažįstama, kad pasipiktinimas yra daugelio fizinių ligų priežastis. Kai ką nors laikome blogiu, mes sutelkiame dėmesį į neigiamą, ir, kaip minėta aukščiau, mūsų gyvenimas tiesiogiai priklauso nuo to, į ką mes sutelkiame dėmesį.

      Yra žmonių, kurie ilgus metus ar net dešimtis metų laiko nuoskaudas vienas kitam, ir dažniausiai liūdna žiūrėti į tokius žmones: dažniausiai jie turi visą ligų „puokštę“, o jų gyvenimas yra nudažytas tamsiomis spalvomis. Dažnai tokie žmonės yra taip giliai pasinėrę į savo nuoskaudas, kad mato pasaulį per savo neigiamos patirties prizmę. Pavyzdžiui, nesėkmingai ištekėjusi mergina dabar mato tik neigiamas priešingos lyties žmonių savybes. Taigi jos apmaudas jai tik kenkia.

      Paslėpti pyktį - tai lyg plikoje rankoje laikyti karštą anglį. Skirtumas tik tas, kad anglis palaipsniui atvėsta, tačiau su nuoskaudomis dažnai atsitinka atvirkščiai: bėgant metams jos gali tik dar labiau išryškėti.

      Dualumo dėsnis

      Šis dėsnis mums sako, kad mūsų pasąmonė padarys būtinus pakeitimus, kai mums tikrai reikės šių pokyčių. Mūsų pasąmonė yra galingas įrankis, galintis pakeisti tikrovę. Tačiau norint suaktyvinti šią galingą jėgą, reikia dviejų signalų – minties ir emocijų. Ir kai mintis sutampa su emocija, pasąmonė pradeda savo darbą.

      Pavyzdžiui, kaip dirba tikri gyduoliai? Ne tie, kurie išvalo karmą už porą tūkstančių, o tie, kurie tikrai gydo ir gydo ne kūną, o pirmiausia sielą. Taigi, norėdami išgydyti žmogų, jie sukuria reikiamą minties formą ir sustiprina ją atitinkamomis emocijomis. Tai yra, gyduolis skiriasi nuo paprasto žmogaus tuo, kad jis gali paremti savo mintis stipriu emociniu užtaisu. Tai lemia gydymo sėkmę.

      Ir tokiu būdu kiekvienas gali tapti gyduoliu: pakanka išmokti valdyti savo mintis ir emocijas ir, svarbiausia, išmokti jas sinchronizuoti.

      Augimo dėsnis

      Tai, apie ką galvojame, pritraukiame į savo gyvenimą - taip galima trumpai apibūdinti šį įstatymą. Svarbu suprasti svarbiausią šio dėsnio principą: visa, kas yra mūsų gyvenime, mes išlaikome savo dėmesiu. Būtent taip.

      Skamba neįtikėtinai, bet taip veikia pasąmonė. Visas mūsų gyvenime egzistuojantis negatyvas yra pasekmė to, kad mes „maitiname“ šį negatyvą savo dėmesiu. Ir tai veikia tiek individualiai, tiek kolektyviai. Paklausykite, ką prie įėjimo kalba močiutės. Vėl apie „vagys valdžioje“? Na, nereikia eiti į kitus rinkimus: močiutės jau užprogramavo realybę.

      Mūsų mintys yra energija. Pagalvokite, kiek tokių suolų yra prie daugiaaukščių mūsų šalyje, o kiek močiučių kasdien sėdi ir diskutuoja apie negatyvą? Tai savotiška kolektyvinė meditacija, tik meditacijos objektas yra neigiamas.

      Gerai, palikime močiutes, geriau išanalizuokite savo gyvenimą. Pabandykite bent vieną dieną gyventi visiško sąmoningumo būsenoje: kiekvieną akimirką atkreipkite dėmesį į tai, ką galvojate. O vakare maždaug įvertinkite, kiek procentų laiko susitelkėte ties neigiamumu. Po to vis dar kyla klausimų, kodėl gyvenime tiek daug problemų?

      Akivaizdu, kad mes nekalbame apie visko atsisakymą, sėdėjimą namie ant sofos ir įsivaizdavimą, kad ilsimės pajūryje. Neveiklumas irgi nieko gero neduos. Veiksmai kartu su teigiamu mąstymu yra galingiausias mūsų ginklas. Stebėkite save kiekvieną akimirką ir sutelkite dėmesį į ką nors teigiamo.

      Beveik bet kurioje situacijoje galite rasti teigiamą aspektą. Kodėl? Nes mūsų pasaulis ne juodas ir baltas, o mirga daugybe spalvų, ir kiekviena situacija mums duoda vienokią ar kitokią pamoką.

      Tai septyni praėjusio amžiaus pasąmonės dėsniai, kuriuos apibūdino Emmettas Foxas - genialus rašytojas, filosofas, tyrinėtojas ir tiesiog tiesos ieškotojas. Kaip matome, mūsų pasąmonės principai yra labai paprasti. Kur nukreipiame savo dėmesį, ten nukreipiame savo psichinę energiją. O ten, kur yra mūsų energija, vyksta pokyčiai. Ir tai visada yra tik mūsų pasirinkimas: nukreipti energiją į savęs naikinimą ir kažko negatyvaus auginimą arba sąmoningai panaudoti šią energiją savo vystymuisi ir kūrybai.

      O svarbiausia – šiais principais gali vadovautis kiekvienas. Pakanka tik pakeisti savo mąstymą. Žinoma, vargu ar tai bus padaryta spragtelėjus pirštais. Galime pateikti pavyzdį su stikline, pripildyta purvino vandens: jei mes ja pastatome po švaraus vandens srove, galime stebėti, kaip lėtai, bet užtikrintai išeina purvinas vanduo, kurį keičia švarus vanduo. Tas pats ir su mūsų pasąmone: kuo daugiau susikoncentruosime į teigiamą, tuo mažiau vietos bus neigiamam.

      Skaityti komentarus

      Quasi 2021 25 10 12:24

      Senas aforizmas: nesąmonė vaikšto palei pasąmonės srautą, ir sąmoningai į jį spjaudo.

      0
      0
      Atsakyti

      Komentuoti gali tik registruoti vartotojai